close



話明去旅行, 看櫻花, 相機當然唔少得啦, 次次去旅行都係帶部大相機(屋企唯一一部DC), 不過, 因為今次沒有老公同行, 只有三個女人, 咁樣既話帶部大相機好似太觸目, 唔係太方便, 你知啦, 韓國人出名粗魯, 萬一比佢地發現我偷影佢地, 真係唔知有麥後果, 所以, 都係決定買一部傻瓜機好D

其實一直都想買部傻瓜DC, 因為平時都可以隨身帶, 想幾時影相都有得影嘛, 今次去旅行算係張我黎個想法付諸實行啦. 可能之前果部都係Panasonic機, 用開又覺得OK, 所以今次買DC仔第一時間都係睇Panasonic. 睇過幾款後, 最後決定買FX07, 雖然佢唔係新款, 不過擁有28mm廣角鏡, Leica鏡, 又有防手震(不過而家好多機都有黎個功能), 加上細細部又有黑色(型D嘛, keke...), 價錢又唔係貴 (其實FX50&FX30既功能同佢差唔多, 但價錢就貴FX07幾百蚊), 老公幫我係旺角買, 水貨$1660, 有一年水貨保養, 算係咁啦. 

不過, 最攪笑係原來FX07有兩個Baby mode, 我初初都唔知用黎做麥? 以為係超級防手震mode (因為BB成日郁, 好難補捉嘛), 但原來唔係, 果日同朋友傾開先知Baby mode 係如果你有Baby, 可以輸入Baby既出生年月日, 咁每次影相就用黎個Baby mode影相, 咁張相就會有埋Baby 有 XX個月大零XX多日既資料... 哈哈! 好棧鬼. 咁點解有兩個Baby mode? 話預你生兩個喎... 哈哈, 咁都得?

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()