close

NganE...個看似簡單, 但又唔知點讀既名字, 究竟有麥咁特別, 我會開一篇文章寫佢?

呵呵呵~~~ 你唔好睇少Ngane, 無佢, 都唔會有今日既我, 無今日既我, 又點同大家分享Ngane究竟係邊個呢???

9月1日, 我就突然收到Ngane給我既2個回應, 我見到真係既驚又喜, 我真的沒有想過她會給我留言, 而且留言內容並唔outdate, 你有沒有唸過一個50多歲既太太, 沒有做過文職, 但竟然可以用中文打字? 仲可以咁風趣??


 媽媽! 你好得呀, 好勁呀

 

(Ngane = 雁姨 = 媽媽 ) 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()